مدارک لازم جهت انتقال قطعی ملک

این دفترخانه آمادگی کامل را جهت مشاوره و تنظیم سند قطعی ملک را دارد.

جهت اطلاعات بیشتر در ساعت اداری با تلفن  ۰۲۱۴۴۰۰۰۶۶۷ تماس جاصل نمایید.

—————————————————————————————————————————————

مدارک لازم جهت انتقال قطعی ملک عبارتند از :

۱-سند مالکیت بصورت منگوله دار یا تک برگی

۲-بنچاق انتقال قبلی یا مدارک مثبته مالکیت مانند تقسیم نامه و یا حصر وراثت که نشان دهنده نحوهی مالک شدن فروشنده می باشد

۳-پایان کار در صورتی که مورد معامله آپارتمان یا اعیانی احداثی باشد . تبصره : چنانچه آپارتمان یا اعياني موجود قبل از سال ۴۹ احداث گرديده باشد طبق تبصره ماده ۱۰۰ قانون شهرداريها نيازي به اخذ پايان كار نمي باشد .

۴-استعلام دارايي كه در صورت قبول و تعهد طرفين بموجب قانون تسهيل تنظيم سند رسمي امكان انتقال ملك بدون اخذ مفاصاي دارايي وجود دارد با اين توضيح كه هنگام انتقال استعلام دارايي اخذ نمي گردد و خريدار هنگام فروش ملكي كه خريداري مي كند ماليات انتقال به نام خود را نيز مي پردازد.

۵-استعلام شهرداري (مفاصاي نوسازي )

۶-استعلام ثبت به توسط دفترخانه و به هزينه فروشنده

۷- شناسنامه و كارت ملي

۸-اخذ اعتبار وكالتنامه از دفترخانه تنظيم كننده آن در صورتي كه فروشنده وكالت از طرف مالك داشته باشد

علاقمندی پیوند همیشگی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *